středa 26. října 2016

Life's goood.


Jsou prázdniny a dostala jsem náladu na povídací článek z mého života. Za 4 dny mi je osmnáct.. Dospělost, zodpovědnost, řidičák, oslavy a dojemné proslovy rodičů, jak už jsem velká holka.. Pro mě to znamená ještě mnohem víc.. Konečně budu mít právo si změnit příjmení na Ramplé (oficiálně!!), což byl můj sen od doby, kdy se mi mamka znovu vdala.
Asi i proto jsem si dneska zašla ke kadeřnici změnit barvu vlasů, se kterou si připadám tak jako "dospěle" :D Mám celkově pocit, že mi opravdu začíná taková nová etapa života, že minulost nechávám za sebou a teď už je to to opravdový.. Je to hrozně zvláštní, ani nevím proč to tak prožívám, ale nějak to na mě padlo.


Dneska jsem byla na kafi s Evou a obě jsme sršily vysloveně pozitivní energií, všechno se nám zdálo krásný, těšíme se na budoucnost a věříme jen v to dobrý. 
Všimla jsem si, že hodně lidí touhle dobou má takový ty klasický podzimní depky.. A co si budem.. Mně když se minulý týden nahrnulo tisíce testů, za tmy jsem šla do školy i ze školy, neměla čas vůbec na nic jiného než na skvělý předměty jako je chemie, fyzika a matika, tak jsem tomu taky začala propadat, ale v ten moment, kdy jsem si mohla říct "dobrý Lio, dokázala jsi to." všechno odeznělo a já měla opět čas na své kamarády, na oblíbené procházky Prahou a hlavně na své myšlenky. A uvědomila jsem si, jak vlastně vůbec není důvod se stresovat nebo být nešťastná. Na vše mám jiný pohled, vážím si všeho co v životě momentálně mám a to, co chybí přehlížím, protože tím, že nad tím budu brečet stejně ničeho nedosáhnu. Proto bych vám všem, kdo se necítíte dobře a zdá se vám, že se nic nedaří chci říct jen jedno a to, nechte to být.. Sedněte si, určete si své cíle nebo alespoň cestu kterou chcete jít a koukejte dopředu s hlavou vzhůru, buďte šťastní za to co máte a nezapomínejte na své sny, protože kdo ví, jestli vaše sny nejsou vaše budoucnost?





Mám tu i menší outfitovou vsuvku
Boty: Vagabond
Džíny: H&M
Košile: H&M
Svetr: Zara
Křivák: Mango
Šála: H&M
Kabelka: Calvin Klein

2 komentáře:

  1. Podzimní depky jsou už asi tak zarytej stereotyp, že to ani nikomu nepřijde divný, ale já mám letos zatím dost sluníčkovej podzim, nevím, čím to je, ale je to skvělý.
    A mimochodem.. Jsi strašně krásná a ty nový vlasy ti děsně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek ☺ úplně mě motivoval..❤

    OdpovědětVymazat