úterý 28. února 2017

The life of L.

Ahoj! Samotnou mě udivuje, že píšu během 3 dní už 2. článek, ale asi jsem chytla nějakou psací náladu a obecně jsem si řekla, že se s blogováním chci posunout trochu dál, takže si budu zakládat svou vlastní doménu a už nebudu tady pod blogspotem (lol, sama bych to fakt nedala, ale mám úžasnýho kluka, který mi s tím prý pomůže). Dnešní článek bude takový povídací, protože se toho teď děje a dělo celkem dost.


Ke konci roku 2016 jsem neměla moc dobré období, nic se nedělo a bylo to všechno takový mrtvý, ale jak přišel nový rok, tak mi přijde, že se mi život uchýlil úplně jiným a lepším směrem, že jsem si tak nějak uvědomila, co chci v životě dál dělat, čím se zabývat, co řešit a co naopak řešit nemusím. Také jsem si pořídila roční permanentku do fitka a snažím se chodit aspoň 2x týdně a hrozně moc mě to baví. Další skvělý moment byl, když se mi ozvali z Elite models, že jim přijdu zajímavá a ať se na ně přijdu podívat.. Sice to nakonec nevyšlo, ale jsem ráda i za to oslovení. A teď se dostávám k včerejšku, kdy bylo úplně nádherně a já jela do Prahy, tentokrát do agentury Eskimo - Bohemia, odkud se mi také ozvali, tak uvidím jak to dopadne tam. Odpoledne jsem měla focení na náplavce pro Avon s Verčou Kramlovou a už teď se na ty fotky moc těším. Když jsme dofotily, tak za mnou do centra přijela Dita a šly jsme si sednout na Střelecký ostrov a tam jsme si povídaly a povídaly a povídaly. A aby ten den byl ještě krásnější, tak jsem šla s Martinem (což je teda taky taková měsíc stará novinka - mám nového přítele :D) na sushi a pak na večerní procházku Prahou. Takže včerejšek hodnotím jako jeden z nejlepších dní tohoto roku.
A aby toho štěstí nebylo málo, tak zítra odlétám s Martinem do Itálie, první zastávka je Řím, kde budeme 2 noci a v pátek přelétáme na jednu noc do Milána. V Římě jsem už byla před 2 lety a nebyla jsem z toho úplně nadšená, tak uvidím jestli to teď bude jinak. Takže se připravte na nával fotek a dojmů.
Tímto bych vám také chtěla ukázat, jak je důležitý se radovat z maličkostí a vážit si jakéhokoliv ''obyčejného'' dne, protože i z takových dnů se můžou stát dny, které si budete pamatovat do konce života a vlastně ani nebudete schopni říct proč, ale spíš jste to tak prostě cítili.)

Mějte se krásně!
Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat