úterý 12. prosince 2017

All I want for Christmas is..?


Vánoce. Moje nejoblíbenější období roku. Vždycky jsem byla spíš ten typ, který moc nemusí léto a největší kouzlo vidí ve Vánocích. Přijde mi, že každý rok o Vánocích se mi stalo něco kouzelnýho a naopak každý léto se mi něco pokazilo :D. Tyhle Vánoce budou možná trochu míň pohodový, protože nátlak ze strany školy se stále zvyšuje a mám pocit, že mi to všechno začíná trošku padat na hlavu. Takže to vidím na Vánoce s knížkami k maturitě a vypracováním maturitních témat. Ale rozhodně si to tím nechci zkazit, takže tu mám pro vás takový článek, kde vám řeknu nějaké mé tipy na dárky a jak si ty Vánoce užít bez stresu .
Nejdřív začnu s dárkama. Přijde mi, že všichni kolem mě začali s nákupem dárků už někdy v listopadu, což třeba já osobně vážně nedávám. Celý rok se vysloveně těším na to nakupování ve vánočně vyzdobených obchodech, těšim se i na to šílenství, na to zmatený pobíhání lidí z obchodu do obchodu, ikdyž potom na to nadávám, tak mi přijde, že to k Vánocům už prostě patří. Takže tu máme 12. prosince a já mám jen jeden jediný dárek a další mám v plánu nakoupit tento pátek, kdy beru Sarah a vyrážíme do IKEII (tam ty davy podle mě nepřežiju:D). A co že mám vlastně v plánu koupit?
Vzhledem k tomu, že Martin i moje kamarádky čtou můj blog, tak dárky pro ně tu rozebrat nemůžu, ale dám vám obecné tipy + co dávám rodičům (ti mými pravidelnými čtenáři nejsou :D).


Co pro něj?
Přítel, kamarád, táta, brácha, děda, strejda,.. Muži. Vždycky mi přišlo nejtěžší nakupovat pro ně. Ženy mají tisíce věcí, které potřebují, stačí zajít třeba do Sephory a najdete tam spoustu možností v různých cenových relacích. Ale kupujte nějaký krémy, balzámy nebo masky klukovi :D

1. Peněženka - v minulých letech se mi docela osvědčilo, že koupit peněženku je takový hezký, praktický dárek. I od kamarádek kolem slyším, že kupují svému příteli peněženku jak k Vánocům, tak k narozeninám. Já posledně vybírala na Freshlabels, ale vyberete si určitě i třeba na Zootu.

2. Lístky do divadla, na koncert - lístky na koncert jsem dala v listopadu Martinovi k svátku,  koncert byl v Berlíně, takže se z dárku pro něj stal dárek i pro mě, protože jsme spolu na 2 dny jeli do Berlína, kde jsem předtím nikdy nebyla (Hihi:D). A pokud zrovna žádný dobrý koncert v blízké době není, tak zkuste divadlo. Já osobně doporučuji Divadlo Na Vinohradech nebo Švandovo divadlo.

3. Obal na mobil - žijeme v době smartphonů a tak kryt nebo obal na něj se hodí vždycky.

4. Výlet, zážitek, letenky - všechny tyhle dárky dávám do jednoho bodu a to proto, že tím myslím takové ty výhodné akce. Ať už třeba na Slevomatu, kde můžete najít spoustu zážitků nebo právě výletů na víkend někde po Česku a nebo výhodné akce na letenky (cestujlevne.com, levneletenky.cz, FB: Letenky za babku,...)

5. Něco osobního - já obecně mám nejradši dávat dárky, které mají nějakou osobní hodnotu. Snažím se během roku poslouchat a úplně cokoliv, co ten člověk kdy zmíní, že by se mu to líbilo, mu pak dát, když on to vůbec nečeká. Nebo třeba nějak hezky vytisknout a zarámovat fotku, vyrobit nějakou blbost, nějakým způsobem mu vyjádřit, proč ho máte rádi (miniknížka, popsat tím třeba gramofonovou desku:D (to už jsem jednou udělala a věřte mi, udělalo to vážně radost:))


Co pro ní?
Po tomhle mě nejspíš zabijou všichni, co se mě ptali, co si přeju k Vánocům a já jim řekla, že nic a teď sem dám vysloveně seznam věcí, který by mně osobně jako holce udělal radost :D. Ale já si prostě neumim říkat o věci. Přijde mi to takový hloupý, když se vás kamarádka/přítel zeptá, co chcete k Vánocům a vy byste na ně vyvalili seznam, který vám mají koupit :D

1. Řetízek, náramek, náušnice - holky mají rády šperky, vždycky měly. Některá víc, některá míň. Já si na ně zas tolik nepotrpím, ale třeba řetízek, náramek, cokoliv od Tiffanyho bude vždycky takovým mým malým snem. Ačkoliv mně osobně by už náramek/přívěsek od Pandory už radost neudělal, tak věřím, že je spousta slečen/maminek/sester, kterým by udělal radost, takže pokud víte, že přívěsky sbírá, tak zkuste aspoň vymyslet co nejoriginálnější, takový, na který když se podívá, neuvidí jen kus stříbra, ale vás.

2. Parfém - parfém je určitě jeden z těch dárků, který vždycky potěší

3. Voucher do jejího oblíbeného obchodu - jednodušší a lepší variantou než koupit rovnou kus oblečení (pokud si nejste 100% jisti, že ten kus chtěla) je dát jí voucher nabitý na určitou částku, za kterou si může sama vybrat, co se jí líbí

4. Hodinky - vždycky se mi líbila myšlenka darování hodinek. (možná od doby, kdy jsem viděla Sex ve městě a jak Carrie dala p. Božskému Rolexky:DD) Není to úplně šperk, ale zároveň to je krásný doplněk. Já poslední rok už nenosím jiné než od Daniel Wellington. Moje první jsem dostala k osmnáctinám od rodičů a nyní mám druhé, které jsem získala přímo od DW, v rámci spolupráce, čímž se mi splnil jeden můj velký sen. Mám pro vás na ně 15% slevu, když zadáte kód "Liarample" na www.danielwellington.com.

5. Ukažte jí, že jí posloucháte a jak moc pro vás znamená - tohle je hlavně pro kluky, kteří přemýšlí, co dát své přítelkyni. Holce obecně největší radost udělá, když uvidí, že jí vnímáte, když jí ukážete, jak moc pro vás znamená, že jí znáte a že je pro vás důležitá. Zkuste si vzpomenout o čem "nenápadně" někdy mluvila. Holky vám nikdy narovinu neřeknou co chtějí, ale když se zamyslíte a dojde vám o čem se kdy zmínila, tak dost možná je to přesně to, co chtěla nejvíc. 





Za fotky děkuji mému jedinému a největšímu vánočnímu dárku, který bych si mohla přát.


Přeji vám krásný předvánoční čas a já se snad ještě před Vánoci ozvu. 
Pa<3

With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat