čtvrtek 8. září 2016

NEW YORK


Ahoj! Dost lidí se mě ptalo na New York, v jaký jsem tam byla škole, kde jsem tam bydlela, co jsem tam dělala a tak dále, tak mě napadlo o tom rovnou napsat článek.
Do New Yorku jsem letěla na 2 týdny ještě s Gabi a Mikulášem (ambassador pro EF Českou republiku) do jazykové školy EF - Education first. Letěli jsme s přestupem v Berlíně a let celkově trval asi 9 hodin.. Na letišti nás vyzvedl člověk od EF a zavezl do školy, která se nacházela v městečku Tarrytown (do NY City to bylo vlakem cca hodinka), v celém areálu školy jsme měli i ubytovaní v kampusu, jídelnu, bazén, fitko a samozřejmě jednotlivé třídy. Co se týče studentů, tak tam bylo hodně lidí z Jižní Ameriky - Brazílie, Argentina,.. nebo taky Francie, Saudská Arabie, Turecko, Rusko, Taiwan, Čína,.. Opravdu z celého světa, což je vždycky zajímavá zkušenost zjistit, jak to kde funguje. Z těch 2 týdnů jsme byli v NY city 5x, protože jsme si koupili takovou permanentku na vlak a nejvíce se to vyplatilo a za těch 5 dní jsme stihli vidět ty největší "lákadla" NY - Empire state building, Central Park, Sochu Svobody, Wall st., Fifth Ave., památník 11.září, Rockefeller center, Times square, Brooklyn Bridge a pak všechny možné budovy po centru..
Kdybych měla říct, jak  mi to pomohlo s angličtinou, tak u mě to je docela těžký.. Angličtina má úrovně - A1, A2,B1,B2,C1,C2, kde A1 je nejslabší a C2 je vpodstatě rodilý mluvčí, já vstupní test měla na C1 a s tím jsem byla spokojena a ve třídě jsem se v podstatě nenaučila nic co bych už nevěděla, takže jsem i s C1 odjížděla, ale myslím si, že pokud tam opravdu jedete kvůli zlepšení jazyku, tak 3 týdny jsou minimum.. 

-můj první pohled na NY, když jsem vylezla z nádraží (pozn. rozbrečela jsem se štěstím:----))




- Asi moje nejoblíbenější fotka z NY

-Nákupy.


-místo s opravdu neskutečnou atmosférou.



-Brooklyn Bridge





- A ona jako fakt better byla :D




-Asi jediná fotka, kterou kde mám, kde se vyloženě směju, ano mám rovnátka a ano, stydím se za ně, ovšem tuhle fotku s Gabi mám neskutečně ráda.
P.S. mám na sobě mikinu z její kolekce, která bude brzo v prodeji a já vám jí rozhodně doporučuju! <3

Drama queens.<3

Amerika no..

Kdyby vás ještě cokoliv zajímalo, tak se mě klíďo zeptejte v komentářích nebo kdekoliv jinde:)

Žádné komentáře:

Okomentovat