pondělí 1. května 2017

1/5/2017


Ahooj! Nejprve se chci omluvit za to, že nejsem v poslední době moc aktivní, ale přijde mi, že každý rok ke konci školního roku je toho prostě hodně. A to nemluvím jen o škole, kde se na poslední chvíli snažím vylepšit známky (ikdyž si pokaždý říkám, že tento rok je budu mít dobrý hned od začátku.. Haha), ale o všech akcích mimo. Už teď mám naplánovaný snad každý víkend až do prázdnin vším možným. Taky to tak máte? Třeba tenhle víkend jsem od pátku do neděle byla s Martinem na svatbě jeho sestřenice (pátek svatba, sobota ''dopitná''), v neděli čarodějnice zase s mojí famílií a najednou tu je pondělí a já si říkám jak to chci všechno stihnout? Ale ikdyž mám hlavu plnou věcí, které musím udělat, jsem jela dneska do Prahy, abych také poprvý v životě šla se svojí polovičkou na Petřín na prvního Máje.
Po propršeném víkendu se konečně udělalo hezky, vzala jsem auto a jela do Prahy. S Martinem jsme si dali pusu pod rozkvetlou třešní abych mu neuschla a pak chtěli jít na zmrzlinu. V Angelatu pod Petřínem byla ale strašná fronta a tak jsem ho přemluvila na alternativu - Puro na Náplavce. Když jsme tam po vyčerpávájící cestě s mým seladonem, který aby vypadal dobře si vzal ty nejhorší boty na chození, došli, tak jsme viděli frontu ještě delší.. Tam už jsme ale zůstali a dali jsme si naší nejoblíbenější mangovou a pak jeli na brzkou večeři do Sushitime na pad thai. Pak jsme si ještě navzájem vyfotili naše outfity (jedna z věcí, za který ho miluju - nevadí mu mě fotit a navíc u toho on sám vypadá skvěle/ne-li líp než já.)







Také chystám úplně nový projekt, který když vyjde, tak se mi splní jeden z mých životních snů a už brzy vám o něm kdyžtak povím. 
Tento týden bude hodně hektický, ale doufám, že si mezi matikou a chemií najdu čas a napíšu další dlouho slibovaný článek ''My point of view on'', protože se mi už nahromadilo spoustu dalších témat, tak příště zase trochu úvahově. 

WEARING:
košile - (asi) H&M
jeans - Mango
kabát - Zara
boty - Zara
kabelka - Michael Kors
brýle - Ray Ban
hodinky - Daniel Wellington

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat