sobota 5. července 2014

Greetings from England!


Ano, ano.. Dlouho jsem nic nenapsala, ale prostě prázdniny jsou v plným proudu a já jsem momentálně dva týdny v Anglii!! Bydlím v Indické rodině a opravdu jsou moc hodní a nemůžu si vůbec stěžovat. Mám tak odhadem 1000 fotek a to jen z prvního týdne, takže ty nejlepší sem dám:) Jsme tu s českou skupinkou a utvořily jsme takovou holčičí group a to když jsme spolu, tak to tečou slzy smíchu téměř pořád..:D Dneska jsme vyrazili do Oxfordu, hodně pršelo, ale i tak to bylo super:) Ve škole mám úroveň B2 a myslim, že to je fakt dobrý:) Taky možná ještě přidám fotky od toho fotografa, jak jsem slibovala už asi tisíckrát, ale fakt čas je hrozná svině a já vůbec nic nestíhám! Takže kdyžtak promiňte..

-Bristol<3 



-Nejvtipnější running sushi, na kterým jsem kdy byla (vtipní kamarádi:D)

-EOS mánie (můj je ten zelený-mentholový)

-Britští sousedi mají krásný růže

-Muzeum v Oxfordu

-Café v Oxfordu

-Svačina

-Výhled ze třídy

-Selfie s Bristolem

-<3

-Výzdoba na running sushi

-Mmmm

-Zdobení cupcakeů

-Urban outfitters 

-Domečky

-Obědy v parku


Tak doufám, že fotky ukázaly, jak úžasně to tu vypadá, alespoň trochu, ale ale vzdáleně to nejsou všechny.:) Ozvu se!

With love,
Lia

1 komentář: