pondělí 14. července 2014

Living the dream

Nepíšu~nestíhám~pardon
Chtěla jsem se taky po nějaký době ozvat a oznámit, že můj "dvoutýdenní výlet" do Anglie se změnil na třítýdenní! (Ups:D) Prostě jsem měla asi 4 dny do odletu a já si řekla, že prostě ještě jet nechci a volala jsem rodičům a oni souhlasili, takže jsem nejšťastnější člověk na světě. Nevím co mám povídat, mám se nejkrásněji jak to jen může jít, zažívám nejlepší dny života a každý den děkuju za to, že tu můžu být a užívat si všech těch lidí/věcí/aktivit/Anglie. Strašně moc krásných vzpomínek a nebudu lhát, když v sobotu, kdy odlítám budu v příšerný depresi, ubrečená a obecně to bude na nic. Utratila jsem už tak tři čtvrtiny peněz, takže teď je trochu smutněji, protože kdybyste viděli všechny ty obchody!! *_*
Baj d vej, na fotce můžete vidět Big Ben z našeho výletu do Londýna a dále přidám další fotky, který asi prozradí více:)




-Clifton bridge (Bristol)


-A tak jsme se šly jednou projít a došly jsme až k dálnici(:DDDD)

-Do Britského deště jsem si pořídila holinky od Cath Kidston<3

-Nejlepší kavárna/restaurace Boston Tea Party

-Smoothie every day

-Boston Tea Party<3

-Nikes s kabelkama:D

 -Panorama z výletu do Bath

-Prostě všude moc moc dobrý jídlo

-Jezdíme vlakem a když neni místo, tak sedíme v uličce (tvářim se jako sériový vrah, tak bacha na mě!)

To je pro dnešek všechno, protože pomalu začínám usínat. Snad se fotky líbí a až se vrátím, tak se připravte na depresivní outfity, články a obecně to moc veselý nebude, jen budu mít víc času! Užívejte prázdniny jak nejlíp můžete, ať už jste na dovolený nebo jen ležíte doma! Ozvu se:)

With Love,
Lia



Žádné komentáře:

Okomentovat