úterý 19. srpna 2014

Peanut brownie

Píšu po dlouhé době a to proto, že pravděpodobně nebylo asi o čem moc psát.. Stalo se toho poměrně dost, ale moc o tom nejde psát. Takže, prázdniny si užívám stylem, že jsem doma a chodím s lidma ven, což mi naprosto vyhovuje, protože to je takový konečně odpočinek a mám čas na věci, které přes rok nestíhám. Také jsem byla na Blinkách, kteří byli prostě.. prostě.. Nejlepší, miluju miluju miluju a miluju! A domů jsem se dostala asi ve 4 ráno.. To je tak, když jdete někam s 22ti letým bratrem a jeho kamarády... :D Přidám kdyžtak fotky a videa, ale teď už k pečení!!
Tenhle recept jsem našla na fresh.iprima.cz , není to nic zdravého, ale tak little chocolate cake never killed nobody! :D Doufám, že bude chutnat tak moc jako mě.:)

Brownie:

máslo 170 g 

kvalitní čokoláda 300 gvanilkový extrakt 1 lžička (já použila mandlový)
vejce 4 ks
hladká mouka 120 g
solené arašídy 150 g

třtinový cukr 300 g


Poleva:

arašídová pomazánka 150 g
máslo 120 g
cukr moučka 60 g
sůl 1/4 lžičky
muškátový oříšek 1/4 lžičky
mléko 2 lžíce
vanilkový extrakt 1 lžička (opět jsem použila mandlový)
čokoláda 150 g


Nejdříve si upečeme brownie.

1. Předehřejte troubu na 160°. Nádobu, ve které budete péct vyložte pečícím papírem nebo vymažte máslem a moukou

2. Ve vodní lázni rozpusťte máslo s čokoládou

3. Čokoládovou směs přelijte do větší mísy. Přidejte cukr, extrakt, vejce a pořádně zamíchejte. Nakonec postupně vmíchejte mouku a arašídy

4. Směs nalijete do nádoby a dáte do trouby na 25-30 minut. (jestli je brownies upečený poznáte tak, když zapíchnete čistou špejli doprostřed koláče, tak špejle po vytažení musí být suchá.) Po vytažení z trouby nechte brownies vychladnout.

Teď je čas na náplň.

1. Do mísy dejte arašídovou pomazánku, polovinu másla (60g) a vmíchejte do hladka

2. Přidejte cukr, sůl, extrakt, muškátový oříšek a mléko a míchejte do hladka. Poté směs natřete na vychladné brownies.
  
3. Zbytek másla a čokoládu opět rozehřejte ve vodní lázni a poté nalijte na koláč.

A máme hotovo! 

Dneska ještě plánuju přidat včerejší outfit! Tak se můžete těšit:)

With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat