středa 16. listopadu 2016

Motivation|The law of attraction|Positivity


Ahoj, od pondělí ležím doma s klasickou podzimní chřipkou a začala jsem se víc zamýšlet nad svým životem a stylem jakým chci žít a tím jak jsem neměla co jiného na práci jsem tomu úplně propadla a chtěla bych vám z toho aspoň něco předat. 
Doufám, že mě po tomhle nezačnete brát jak nějakýho sluníčkáře :D
Všechno tohle začalo už někdy v sobotu večer po koncertu Justina, kdy jsem si prostě řekla, že musím mít nějaký směr v životě, kterým se chci ubírat, že nemůžu žít jen tak ze dne na den, nemít žádné cíle ani vize o budoucnosti. Nevím čím to je, ale většinou to tak po koncertech mám, že jsem úplně nakopnutá něco dělat a měnit.. Takže zbytek víkendu jsem si úplně říkala jak to teda udělat, co si do života přinést aby to fungovalo. No a v pondělí ráno jsem si objednala diář Doller, o kterém mi řekl kamarád už dávno. Byl navržen(vymyšlen/založen/?) dvěma kluky, kteří studují universitu Tomáše Bati ve Zlíně, takže jeho koupí podporujete české produkty:). Dneska mi přišel a musím říct, že splnil veškerá má očekávání a doufám, že i do budoucna mě bude motivovat tak jako teď. Asi víc se o něm dozvíte přímo na stránkách - https://www.doller.cz
Taky jsem se více začala zajímat o tzv. The law of attraction ("Zákon přitažlivosti"). Jeho hlavní myšlenka spočívá v tom, že svojí myslí si jste schopni vytvořit svou budoucnost přesně jak si přejete. Je to poměrně dlouhý proces než se s tím naučíte zacházet, musíte úplně vyhodit slova jako "nemůžu" "nikdy" "nejde to" "není možný" "neměla bych" atd. Začínám si vést seznam věcí za které jsem v životě vděčná, začínám od úplných "maličkostí" jako je rodina, střecha nad hlavou, že můžu chodit, že si můžu dovolit tohle a tamto, přátelé, zážitky,.. A postupně si do stejného diářku píšu i věci, které chci v životě mít, ale ještě je nemám, ale nepíšu to přacím stylem, ale spíše oznamovacím jako bych už to dávno měla, představuju si ten pocit, jaký to bude až to budu mít a tak dále..:) 
Nejvíce jsem se o tom dozvěděla z youtube videií, které vám někam dolů nalinkuju. Taky tu je spousta motivačních citátů, obrázků, který postupně zaplňují můj pokoj a chci se jimi co nejvíc obohatit.







Podle mě tady ani nejde o nějaký kouzlo, jakože najednou se vám to všechno začne dít, spíš si začnete mnohem víc důvěřovat, začnete věřit ve vlastní život, začnete ho mít rádi takový jaký je a už neřešíte, jestli něčí život je takový a takový, protože pro vás je ten váš najednou naplněný a ideální.

Videa:


Jenom varuju, že to je strašně návykový a já třeba strávila asi 3 hodiny sledováním videií o tomhle a obecně zajímáním se o to :D 
Doufám, že si z toho něco vezmete a že začnete žít pozitivní a namotivovaný život:)

Žádné komentáře:

Okomentovat