pátek 30. června 2017

Too young for this shit.


Občas když se bavím s kamarádkou, tak mi vnukne nějakou myšlenku, o které začnu více uvažovat. Takhle jsem byla o víkendu na Ynspirology a povídala si s Gabčou o vztazích a ona se mě zeptala na strašně důležitou věc "Lio, kdy bys jako chtěla teoreticky mít třeba rodinu a děti?" A já se zamyslela a odpověděla, že až nějak okolo 30, že chci nejdřív cestovat, udělat nějakou kariéru a až budu v tomhle ohledu hotová, tak pak až mít i to. A v ten moment mi to došlo.

Je mi 18, za 4 měsíce 19, což znamená, že mám ještě nějakých 10 let na to, poznat ''to pravý''. Tím pádem je úplně zbytečný se teď trápit, když nevyjde nějaký vztah. Máme před sebou ještě velký kus cesty, poznáme ještě spoustu lidí, ještě se několikrát zamilujeme a ještě několikrát budeme mít zlomený srdce, ale jsem přesvědčená, že každýho čeká ten šťastný konec, který vám ukáže, jak se vyplatilo počkat. Je to vlastně takový dar. Dar, že můžete pořádně poznat sami sebe, říct si, co vlastně od života očekáváte, koho ve svém životě chcete mít a hlavně naučit se žít sami se sebou.


Strašně moc se mi líbí věta z filmu 17 again (jako pardon, ale Zac Efron??<3) ''Když je ti 17, každý problém v životě se zdá jako konec světa.. Ale je to teprv začátek.'' A to se netýká jen vztahů, týká se to úplně všeho ve vašem životě. Hádky, nepovedený test, ztráta ať už člověka nebo věci, prostě cokoliv, co se vám nepovede neznamená, že jste si přeci zničili celý život ne? Bez všech těhto nedokonalostí by život byl po chvíli nuda..


Holky, ruku na srdce.. Kterou z vás už někdy neomrzel kluk, kterého jste měla úplně jistýho, psal vám každou vteřinu a byl z vás prostě úplně vydřenej? A naopak měly větší zájem o toho, kterej si s váma tak jako hrál, občas se stáhnul a nechal vás o něm víc přemýšlet.. Takhle to je i se životem, kdyby byl úplně stoprocentně perfektní, bez žádný chyby, tak by vlastně nebylo co řešit a stal se z něj strašnej stereotyp. Musí být vždycky nějaký nahoře a nějaký dole.
A proto si vždycky, když se stane nějaká pohroma, položte otázku ''bude tohle za pár let mít nějaký význam?'' ''nejsem příliš mladá na to se tímhle trápit?''

(Fotky s focení s Diou<3)
With love,
Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat