pondělí 27. listopadu 2017

Lush life.


Ahooj! Opět se vám ozývám s novým článkem. Včera večer (neděle) jsem se rozhodla, že si doma udělám takový menší spa s mými novými produkty z Lushe. Ve čtvrtek jsem totiž byla na prohlídce prodejny, kde mi moc milá slečna představila veškeré produkty, které můžu v Lush najít a musím říct, že jsem se toho dozvěděla vážně hodně (přiznávám, že když jsem tam šla, tak jsem v péči o pleť a vlasy byla úplný neznalec) a domů jsem si odnesla 3 produkty, které bych vám ráda představila. 
Popíšu vám postupně jak moje nedělní kúra vypadala.

Jako první jsem šla do kuchyně a dala vařit vodu v rychlovarné konvici. Proč? Prvním produktem je vosková maska na vlasy, kterou dostanete v pevné podobě a sami si jí doma rozehřejete.



Když si masku koupíte, máte ji na dřevěné špachtli a můžete buď rozehřát celé množství a poté skladovat (nebo pokud máte hodně dlouhé vlasy, je možné, že ji spotřebujete celou) nebo jako já jsem si odkrojila půlku a tu zalila tak do třetiny hrníčku vařící vodou. Poté to zamícháte a necháte 20 minut chladnout.

Potom jsem si z lednice vyndala pleťovou masku BB Seaweed, která se skládá z kaolinu, růží a mořských řas (je důležitý ji nechávat v lednici, právě proto, že je z čerstvých ingrediencí) 



Hrníček s voskem a masku jsem si odnesla do koupelny a nejdříve nanesla masku. Obličej jsem maskou promasírovala (zejména na nosu, protože má pomáhat i v odstranění černých teček) a poté nanášela na celý obličej až jsem nakonec vypadala asi takhle:


Když jsem byla s maskou hotová, přišel čas na vlasy. Po vychladnutí vosková směs zhoustla, nádherně bylinkově voněla a vypadala asi takhle:



Voskovou hmotu jsem nanášela nejdříve na konečky a postupně po celé délce vlasů. Vypotřebovala jsem celé poloviční množství a druhou půlku jsem si nechala zase na příště. Vzhledem k tomu, že je maska hodně výživná, tak myslím, že mi bude stačit jeden tento ''zábal'' na 2 týdny určitě. Vlasy jsem ještě zapletla do takového volného copu, aby držely pohromadě. Masku jsem tak nechala působit asi 20 minut.


Potom jsem už jen zalezla do sprchy, abych si pořádně smyla obličej i vlasy a to jsem ještě použila můj 3. produkt a to šampon "I love juicy", který na vás hned po otevření vyvalí nádhernou ovocnou svěží vůni. Ještě jeden tip: Vlasy si po masce opravdu důkladně umyjte, klidně i dvakrát za sebou, přeci jen vosk mastí (logicky žejo:D) a já třeba měla vlasy po umytí stále trochu mastný, ale zato nááádherně voněly!


Takže takhle nějak probíhala moje relax neděle (skvělý na prokrastinaci, doporučuju!:D) a za mě můžu říct, že jsem s Lush produkty vážně spokojená a přijde mi jako hrozná škoda, že většina lidí o Lush ví spíše jako o té značce, která vyrábí bomby do koupele, když má ještě mnohem více co nabídnout. Pokud vás jejich produkty zajímají, nebojte se přijít za kýmkoliv v prodejně, jsou moc ochotní, poradí vám a navíc dávají i vzorky zdarma na vyzkoušení! Pokud jste mimo Prahu, tak Lush má i svůj e-shop na www.czech.lush.com

A co vy, jaké máte zkušenosti s Lush produkty?

P.S. Ještě bych chtěla tady pozdravit skvělou holčinu Alex, která má brigádu v Lushi na Andělu a když jsem tam ve čtvrtek byla, tak za mnou přiskočila a zlepšila mi den o 180°, když mi během asi 5ti vteřin stihla pochválit - kabát, vzhled, instagram, blog, fotky, články a zbytek už jsem úžasem ani nestíhala vnímat :D Vážně moc děkuju, byla jsi nejvíc zlatá<3.

Mějte se krásně!

With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat