pondělí 13. listopadu 2017

Simplicity.


Ahooj! Ozývám se klasicky po delší době s novým článkem. Zjistila jsem, že bych asi nemohla být úplně full-time blogerka a to jednoduše proto, že na psaní musím mít vždycky náladu. Zároveň mě to šíleně baví a mám neskutečnou radost, když od vás čtu odezvy, co vám článek přinesl, co se vám líbilo nebo i nelíbilo. Přijde mi, že blogování/vlogování/instagramování/twitterování a všechny tyhle sítě by měly přinášet člověku i něco víc než jen ''Ahoj, ráno jsem vstala, dělala tohle a tohle, pak si dala k jídlu tohle, koupila tohle a šla spát''. Tak jsem se vám rozhodla napsat článek o mém fungování, čím se snažím řídit (jak v módě, tak v životě) a když jsem si v hlavě poskládala myšlenky, tak mi došlo, že celý můj život směřuji v minimalistickém, jednoduchém stylu.

Tím pojmem ''minimalistický směr'' chci vyjádřit, že v životě jsou to právě malé části, maličkosti, kterých si všímám nejvíce. Když začnete o životě přemýšlet úplně od základu a budete se na tyhle maličkosti soustředit, vznikne vám z nich velký a silný celek. Myšleno tak, že když dokážete vnímat úplné základy a postupně na nich stavět, postavíte si to nejsilnější já, které ze sebe dokážete udělat.


Jak už z předchozích článků víte, jsem spíše nestálá a nevyrovnaná. Nálada se mi dokáže změnit o 180° během vteřiny a já sama nikdy nevím proč. Ale přesně na tomhle základu jsem začala pomalinku stavět. Krůček po krůčku. Nejdřív jsem si řekla maličkosti, které mi na mně vadí (nemyslím vzhledově, mluvím o vlatnostech a věcech, které dělám/nedělám) a řekla jsem si, co bych s nima mohla udělat, abych se cítila lépe. Spoustu vlastností máte už vrozených a nejde se jich zbavit úplně, ale můžete se naučit je vnímat, přijmout je a postupně se snažit zmírnit jejich vliv na vás. Například mně začalo vadit, že vážně příšerně prokrastinuju, ale stylem, že se nedokážu, hlavně na učení, vůbec, ale vůbec soustředit. Tak jsem tuhle svojí vlastnost přijala a snažím se jí všemožnými způsoby zbavit. A vzhledem k tomu, že jsem se minulý týden do toho vážně pustila a pozitivně se to odrazilo i na známkách, tak asi i úspěšně.


Když se vám podaří tímto stylem něco v sobě porazit a vidíte to zlepšení, tak to je potom už největší motivace k pokračování. Například ze mě se snad stane ještě šprtka, která bude jezdit hned po škole domů se učit, jak mě to, že se mi najednou v tomhle daří, baví :D 


Hledejte v životě maličkosti - dobré i špatné. Vnímejte, když vám přes den něco udělá radost. Ať už je to že se na vás někdo na ulici usmál nebo že jste se dobře vyspali. 
V minimalismu se skrývá krása. Nebo aspoň mně osobně přijdou ty nejjednodušší věci nejkrásnější. A to se týká hlavně stylu oblékání nebo jaké interiéry/architektura se mi líbí. Vždycky když se obléknu, tak u mě nenajdete více jak 3 barvy (3 je opravdu extrém), vybírám si jednoduché střihy, materiály i látky. Nikdy u mě neuvidíte příliš výrazné a příliš mnoho šperků. Stačí mi mít řetízek a něco na ruce a už si přijdu přeplácaná. I když se mi to v některých případech na ostatních líbí, já bych si to v životě nevzala.


I v tomto mém outfitu si můžete všimnout, že vážně se tam vyskytují jen 2 výrazné barvy - černá a jakási béžová. Bílá se vyskytuje jen jemně na šatech, ale vůbec není výrazná. 



A co vy? Taky se vám více líbí minimalistický styl oproti tomu výraznému nebo se vyžívate ve škále tvarů, barev a textur?:)

Sweater - H&M
Jacket - H&M
Dress - Mango
Over Knee Socks - H&M
Shoes - Tamaris
Bag - Calvin Klein

With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat