úterý 26. září 2017

Autumn vibes.


Ahooj! Dneska cestou autem domů jsem na chvíli úplně vypla všechny myšlenky v hlavě a všimla jsem si, že všechny stromy, které jsem míjela se už pomalu začínají barvit do podzimních barev a vyvolalo to ve mně hrozně dobrý pocit, že podzim je konečně tady. Taky jsem si řekla, že bych mohla napsat článek, ke kterému si zapálíte svíčky, uděláte čaj a zabalíte do deky. (hihi, to je povinost!) Podzim je vždycky mým nejlepším obdobím v roce. Zvláštní co? Většina lidí mi říká, jakou mají podzimní depku a jak jim chybí léto a já se mezitím pořád jen usmívám a nechápu, že to někdo může mít jinak. Mooožná to dělá i to, že mám na podzim narozeniny :DD, nicméně jsem to vždycky měla obráceně. Léto - depky, podzim - nejšťastnější Lia v roce.

Poslední dobou (je to asi logický v maturitním ročníku) se často zamýšlím nad tím, co vlastně chci v životě dělat a kam ho chci směřovat. Přijde mi totiž, že nedělám nic neobvyklého, nic, na co bych měla být nějak náležitě pyšná a mít ze sebe dobrý pocit. Strašně obdivuji lidi, kteří se už v něčem našli a jsou v něčem vážně dobří a vzhledem k tomu, že kolem mě je takových lidí vážně hodně, to je o to víc frustrující. Tak jsem si řekla, že se chci naučit něco nového a začala chodit nově na španělštinu a mám takový cíl umět plynule mluvit třemi jazyky - anglicky, francouzsky a španělsky (hahaa, domluvila bych se komplet po celý Americe). Dále, jak už jste si mohli možná všimnout spravuji instagram pro Mad Baker music. Spočívá to v tom, že jezdím na všechny možné schůzky, nahrávání, natáčení klipů interpretů, fotím tam, fotky následně upravuju a dávám na instagram. Když mi to nabídli, byl je vážně skvělej pocit, že se někomu moje práce líbí a jsem v něčem dobrá. Navíc celý tým se skládá ze super lidí, kteří jsou zapáleni do toho, co dělají a že to dělají moc dobře! Poslechněte si jejich tvorbu (https://www.youtube.com/channel/UCOT0Ro5tzC5vvIM_UrYURVA). Zrovna celý tento čtvrtek strávím na natáčení nového klipu Honzy Nedvěda v Liberci a už se moc těším.

Na více aktivit mi už bohužel moc času kvůli škole a přípravě k maturitě a přijímačkám na vysokou nezbývá. Zrovna dneska mi přišly z Asosu moje maturitní šaty a jsem z nich vážně nadšená, tak aspoň něco trochu pozitivního na tom maturitním ročníku je!


(2 fotky, které ve mně evokují klasicky podzimní náladu s kamarádkama)


Můj život je momentálně v dost klidném režimu, ani si nepamatuju, kdy jsem, a jestli vůbec, byla v tak vyrovnaném a příjemném období. Úplně jsem přestala řešit hlouposti, které mě třeba dříve dělaly nešťastnou, odřízla ze svého života lidi, kteří mě vlastně jen vysávali a nic dobrého mi nepřinášeli, začala jsem se více soustředit na můj opravdový život, takový jaký je a ne takový jaký by měl být a je mi vážně dobře. Cítím se dobře i ve vlastním těle a jsem sama se sebou spokojená. Už nevstávám každé ráno s tím, co všechno bych na sobě chtěla změnit, ale naopak, co bych chtěla jen vylepšit. Ráda bych vám prozradila, jak jsem se k tomuto přístupu dostala, ale sama nevím. Přišlo to tak nějak samo, když jsem byla na dovolený v Řecku jen s rodinou, trávila čas sama u moře s knížkama a uvažovala čistě sama za sebe. Také mi v tom dost pomohl výlet do Itálie se třídou, kde jsem měla taky spoustu času přemýšlet, jaká chci a naopak být nechci. Když jsem se vrátila, rozhodla jsem se zbavit všech zbytečných věcí, které prostě nejsou já. Jako první šly pryč kabelky od Michaela Korse. Úplně se mi znechutily a řekla jsem si, že to jsou věci, kterýma se já nechci a nebudu prezentovat.
Snažím se víc času trávit s rodinou a těmi úplně nejbližšími, se kterými mám ten nejlepší pocit, pocit domova a nikdy mi nebylo líp.

Jak si užíváte začínající podzim vy?
Mějte se krásně!
With love,
Lia.

1 komentář:

  1. môj priateľ bude na natáčaní tiež, ako fotograf, takže vám držím prsty pri natáčaní :).
    inak, ja osobne jeseň zbožňujem (keď teda neprší), vždy s ňou prichádza zmena a nádych nového - nečakaného... :). a maturitu zvládneš, je to malina, oproti vysokej teda... ale aj tá sa dá zvládnuť! a obdivujem tvoje odhodlanie rozprávať plynule toľkými jazykmi a budem ti v tom držať prsty! ;).

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat