pondělí 28. srpna 2017

Follow YOU.


Určitě se vám to v životě stalo už několikrát - musíte se pro něco rozhodnout a bojíte se, že když zvolíte A, B by mohlo být lepší a naopak. Napadne vás naprosto geniální věc a to, zeptat se někoho ve vašem okolí pro co by se rozhodl. Kamarád/kamarádka, přítel/přítelkyně, sestra/bratr, máma/táta nebo kdokoliv jiný na světě. Je jedno jestli se jedná o koupi novýho kusu oblečení nebo o důležitou věc ve vašem životě jako je třeba změna bydliště. Ta touha po tom, aby to někdo rozhodl za vás tady bude vždycky. Proč? Protože v ten moment získáte jistotu, že kdyby to rozhodnutí nebylo dobré, tak aspoň si můžete říct, že to vlastně nebylo z vaší hlavy a navíc dostanete pocit, že na to nejste sami a máte ''hlavu navíc''.

Je důležitý si ale uvědomit, že ta osoba, ta ''hlava navíc'', nejste vy. Ta osoba nikdy nemůže přesně vědět, ve kterých z těch šatů se cítíte lépe, které sedí k vaší osobnosti líp, ani jestli budete mít příležitosti, ke kterým ty šaty nosit. Může maximálně posoudit ve kterých šatech máte lepší postavu a jestli vám ladí k barvě vlasů a pleti - taková povrchová rada, která vám stejně bude úplně k ničemu, protože ty šaty, když se v nich nebudete cítit dobře a ani jako vy sami, vám budou viset doma v šatníku a nebudete vědět co s nimi.

Další moment zažilo určitě už spousta holek - kluci. A teď tu je tisíc možností, co zrovna můžete řešit. Líbí se vám kluk, napsat mu? Jste s klukem, ale nějak to nefunguje, rozejít se s nim? Vídáte se klukem, je fajn, začít s nim chodit? Podvedl vás, odpustit mu? Chybí vám a chtěli byste dávno ztracený vztah zpátky, říct mu to? Chcete udělat nějaký krok, ale ''společenský pravidlo'' říká, že to má udělat kluk a ne holka, mám? A tak dále. Co se mezilidských vztahů týče, tak to je látka, kterou vám nevysvětlí nikdo na světě. Ještě se nikomu nepovedlo vytvořit jasný návod na lásku a vztahy. Prostě to není možný a nikdy nebude, protože každý člověk je úplně, ale úplně jiný a každý reaguje na podněty jinak. Klasický příklad - píšete si s klukem a do toho to celý screenshotujete vaší kamarádce a pokaždý stejná otázka ''co mu mám odpovědět??!!''. Po týdnu vás začne kluk ignorovat a vy si myslíte, že jste udělala někde chybu, ale pravdou je, že tomu klukovi se třeba nelíbilo, že jste mu napsala, jak kašlete na všechny povinnosti, protože vám kamarádka řekla něco ve stylu, že on určitě bude chtít takový typ holky, ikdyž vy sama za sebe byste řekla, že vám záleží na tom, aby všechno mělo řád. (dost basic případ, ale budiž:D) Takže vlastně on si nepřestal psát s váma, ale s tou holkou, kterou jste spolu s kamarádkou vytvořily.

Když jsem byla týden u moře, kde jsem se snažila soustředit jenom sama na sebe a urovnat si, co vlastně od života chci, tak jsem se přivedla i k téhle myšlence a kolikrát jsem já sama za život něco udělala tak, jak mi to poradily moje kamarádky a jak by to mohlo vypadat, kdybych se řídila jen vlastní hlavou a řekla jsem si, že teďkon to chci dělat jinak. Budu se řídit vlastním instinktem a když něco budu chtít udělat, tak to tak prostě udělám. Nechci se už řídit radama, ať už těma společenskýma, co by v jaký situaci měla správně holka udělat nebo těma od lidí v mém okolí a poslouchat sebe samou.


Tímto článkem ale vůbec nechci říct, že vám lidé poradí zaručeně špatně (pro moje nejdražší kamarádky - děkuju vám, za všechno, co jste mi kdy řekly, poradily i za podporování mých nápadů<3), jen že občas je lepší si říct a udělat to, co chcete jen vy sami.

Přeji vám krásný zbytek prázdnin a mějte se krásně!

P.S. Asi po 100 letech mi sundali rovnátka, tak proto jsem najednou všude tak vysmátá:D

With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat