středa 3. ledna 2018

Élégance.


Ahooj! Tak tu máme první článek v roce 2018! Původně jsem měla v plánu jako první článek napsat shrnutí roku 2017, ale říkala jsem si, že nebudu psát zkráceně o všech věcech, ale zaměřím se jen na jednu část a to Mad Baker Music, pro které jsem v roce 2017 začala pracovat a přišlo mi jako dobrý nápad vám je trochu přiblížit. Tak začneme rok 2018 s outfitem! V pátek, 2 dny před Silvestrem, jsem  jela odpoledne do Prahy, kde jsem se sešla s Robinem Berym (http://www.robinbery.cz) a vzájemně si nafotili outfity. 
Co se zbytku víkendu týče, tak to bylo opravdu skvělý zakončení roku 2017. Po focení jsem jela k Martinovi, se kterým jsme měli na večer rezervaci do Brasiliera, kde jsme se příšerně přejedli, ale stálo to za to! :D A hned v sobotu ráno jsme vyrazili na rodinný oběd na naší chalupu kousek od Plzně, kde babička udělala nejlepší kachnu, takže další přejídaní a večer jsme ještě zajeli na nákup jídla na Silvestra. V neděli přes den jsme se jenom povalovali a sbírali energii na večer. Okolo 6. se mi ke mně domů nahrnulo 11 lidí, se kterými jsme ten konec roku řádně zapili a já jsem vážně moc vděčná za to, jaký lidi kolem sebe mám. A teď se už jenom těším na to, co nám přinese rok 2018. 








Černý kabát i rolák mám z na-kd.com, kde při použití kódu ''lia20cz" ode mě zíkáte slevu 20% na váš nákup a stále také platí moje sleva 15% na hodinky Daniel Wellington při zadání kódu "liarample".

kabát - Na-kd
rolák - Na-kd
sukně - Zara
nadkolenky - H&M
boty - Zara
kabelka - La Borsa
hodinky - Daniel Wellington

With love,
 Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat