neděle 22. března 2015

My lipstick collection

Omlouvám se za delší neaktivitu, ale bylo toho nějak moc, co se muselo vyřešit a na blog nebyl čas a vlastně ani nálada. Každopádně jsem teď byla na týden v Rakousku na lyžáku, což bylo opravdu super a hezky jsem si všechno uklidila v hlavě.. Nebo alespoň z části. :D Včera jsem byla na 2. maturáku naší školy, což jsou prostě nejlepší akce, kde se sejdou jak studenti, tak ex-studenti naší mini školy a jsme taková jedna velká rodina.)) 
Anyway, na asku mě už celkem dávno někdo poprosil, abych udělala článek o kolekci mých rtěnek a mně to přišlo jako dobrý nápad, protože nějaké ty rtěnky mám. :D



1.Nejméně viditelná, červená, spíše do oranžova od Maybelline. Odstín 440 Orange Atttude. Má skvělou hydrataci, skoro jako jelení lůj.

2.Klenot mé sbírky je červená rtěnka od Macu, odstín A34 Retro Matte Ruby Woo. Má skvělou hydrataci, ale zároveň vypadá nádherně matně a vydrží vám na puse celý večer. Nevýhodou je vysoká cena, která se ale opravdu se vyplatí.



3.Rimmel London by Kate, odstín 107. Líbí se mi její barva, není úplně červená, ale lehce do fialova (na fotce špatně vidět). Nevýhodou je, že hodně dehydratuje rty a také moc dlouho na puse nevydrží. 



4.Lips by Topshop - Black Widow je rtěnka, kterou bych si asi do školy nebo do divadla jen tak nevzala. :D Dostala jsem jí k narozeninám a opravdu se mi líbí, ale na ''normální'' nošení se nehodí, takže jí používám zřídka. Pigmentaci má dobrou, jen lehce dehydratuje.



With love,
Lia

1 komentář:

  1. Od maybelline mam podobnou) a je super. Ale jinak se v tomhle moc nevyznam. Rtenky, ani makeup moc nepouzivam, takze nedokazu posoudiale alespon vim, ze kdybych chtela do nejake zainvestovat, tak se ta od mac vyplatii

    OdpovědětVymazat