pondělí 19. února 2018

Mad Baker Music


Pokud mě sledujete na Instagramu, tak jste si určitě mohli všimnout, že už nějakou dobu pracuji pro Mad Baker Music. Moje práce pro ně spočívá ve správě jejich instagramu a maličko pomáhám i s PR. Dost často se mě ptáte, co to vlastně ten Mad Baker Music je, tak jsem se rozhodla napsat článek, ve kterém vám popíšu, jak jsem se tam vlastně ocitla, jak fungují a hlavně něco málo o každém interpretovi.



Někdy na začátku prázdnin 2017 jsem se procházela v Praze a zazvonil mi telefon. Byla to Gabča. “Ahoj! Mám pro tebe takovou pracovní nabídku! Nechtěla bys náhodou pomáhat Madbakerům s instagramem? Oni někoho takového hledají a ty ses jim líbila.” A moje odpověď byla, že teda jako jooo, že mám opravdu velký zájem. Pár dní na to jsem měla schůzku s klukama - Vaškem a Tomem, kde mi popsali, v čem by spočívala moje práce a na jakém principu Mad Baker Music funguje.

Mad Baker Music je hudební label, momentálně o pěti členech, který vydává hudbu na svůj Youtube kanál. (link) Zezačátku vydávali pouze covery na různé písničky, ale postupně se rozvíjejí a vytvářejí i vlastní tvorbu. Prvními členy byli Honza, Gabča, Mari a Kate. A postupně se k nim přidávali další.

Jan Nedvěd:



1. Jak ses k MBM dostal?
Byl to vlastně nápad mého bráchy, ke kterému jsem se milerád přidal. Rozjet digitální hudební label zaměřený na mainstreamovou hudbu a dokázat podpořit talentované zpěvačky a zpěváky. Stál jsem tedy u zrodu a sedím na dvou židlích.

2. Od kdy zpíváš?
Asi od doby co umím mluvit. Už před nástupem na základní školu jsem se učil zpívat, později chodil do sboru a pak už přišly první kapely. Vždycky mě ale bavilo zároveň skládat hudbu. Hrát si u zpěvu na klavír nebo kytaru. Potřebuju pořád něco tvořit.

3. Co nejraději zpíváš?
Možná to bude znít sebestředně, ale tím, že skládám, tak mě baví zpívat si vlastní písničky. Zkouším je vylepšovat, vymýšlet druhé a třetí hlasy, nebo si jen připomínat jak jsem se cítil v době kdy vznikaly… No a pak jsou tu oblíbené kapely nebo zpěváci. Ty se často učím spontánně a vznikají pak covery.

4. Chceš se zpěvem živit i do budoucna? 
Rád bych se živil hudbou. Zpěv beru jako jednu ze součástí, takže určitě ano!

5. Co se ti líbí na MBM?
Všechno! Každý ze zpěváků má obrovské kouzlo a hromadu talentu. Baví mě jak jsme každý jiný a přesto si i v hudbě rozumíme. Zároveň funguje Mad Baker dost komunitně, často se setkáváme, mluvíme spolu, děláme společné věci. Je to super parta.

6. Co jiného kromě zpívání tě ještě baví?
Miluju surfování, hraju florbal, rád cestuju, dost často spím a hrozně rád se bavím s chytrými lidmi.

Gabriela Heclová:


1. Jak ses k MBM dostala? 
Dostala jsem se ke klukům přes Music Room, který jsme točili asi před dvěma lety. Sakra to letí. Pak mě oslovili, jako ambasadorku a nakonec, jako interpreta.

2. Od kdy zpíváš?
Zpívám tak od 8 let.

3. Co nejraději zpíváš?
Asi úplně cokoliv, nemám to nijak rozdělené.

4. Chceš se zpěvem živit i do budoucna?
Bylo by to krásný, ale uvidíme.

5. Co se ti líbí na MBM?
Asi to jak je to rodinný. Na druhou stranu je to občas i nevýhoda.

6. Co jiného kromě zpívání tě ještě baví?
Teď jak je zima, tak bych se nejradši zavřela někde na horách a jen snowboardovala. Jinak jsem pro každou srandu s kámošema nebo s rodinou.

Mariana Prachařová:



1. Jak ses k MBM dostala? 
Úplnou náhodou se mi kluci ozvali, dali jsme schůzku a domluvili se. Bylo to rychlý.

2. Od kdy zpíváš?
Od mala. Chodila jsem do sboru a pak si dlouho zpívala jen doma než mi mámin přítel i mamka řekli, jestli s tím nechci neco dělat. Tak jsem začala chodit na soukromé hodiny a zjistila, že mi to vlastně docela jde! 

3. Co nejraději zpíváš? 
Nejraději si vybírám věci, které sama poslouchám a ke kterým mám nějaký vztah, pak se to zpívá líp!

4. Chceš se zpěvem živit i do budoucna? 
No ráda bych, ale uvidíme, jak to půjde.

5. Co se ti líbí na MBM?
Že jsme taková rodinka a výborná parta lidí. Navzájem si pomáháme, podporujeme se a všechny vždycky ráda vidím.

6. Co jiného kromě zpívání tě ještě baví?
Hodně mě baví vše kolem kosmetiky, také se snažím cvičit, což mě baví jak kdy a baví mě filmy a cestování. 


Kate Rezková:


1. Jak ses k MBM dostala? 
K MBM jsem se dostala tak, že mi jednou přišel email, kde kluci psali o novým projektu - původně se sejít jen ohledně propagace, nevěděli totiž že zpívám. Na schůzce jsme ale domluvili, že bych si mohla jít jen tak zkusit do studia jeden cover - výsledek se líbíl jak mně, tak jim a hlavně lidem, tak jsme si plácli a už je to víc jak rok, co společně tvoříme.

2. Od kdy zpíváš?
Zpívám od 6ti let. Začala jsem ve sprše, pak 9 let ve sboru, po různých ZUŠkách, soukromých učitelích, hereckých a pěveckých táborech, až do teď s MBM. 

3. Co nejraději zpíváš? 
Jsem žánrově extrémně nevyhraněná, ale ráda zpívám pomalý melancholický lehce utrápený věci. Jsem ve skutečnosti celkem happy člověk, nevím kde se tohle bere. 

4. Chceš se zpěvem živit i do budoucna? 
Jasně, že chci. Proto dělám, to co dělám. 

5. Co se ti líbí na MBM?
Díky MBM mám příležitosti a šanci se posouvat mnohem rychleji než když bych šla jinou cestou. Navíc je kolem naprosto skvělá parta lidí, takže nejenom že makáme a tvoříme, ale tak nějak si hezky ladíme i lidsky. 

6. Co jiného kromě zpívání tě ještě baví?
Kromě hudby, miluju psaní textů - vyjádřit se nebo to co žiju/vidím/cítím mezi řádky. Taky ráda maluju ,jen tak si jsem, toulám se po cizích městech, směju se, piju předražený kafe v hispterských kavárnách, tvořím a sdílim (se) na soc.sítích. Cokoliv kreativního.


Matej Kolak:


1. Jak ses k MBM dostal?
K MBM jsem se dostal přes Gabču, která o spolupráci s MBM natočila nějaký video, tak jsem poslal email s nějakým demíčkem a čekal jsem na odpověď. :D A samozřejmě, že když slyšeli, jak skvěle zpívám, tak mě hned vzali. 

2. Od kdy zpíváš?
Zpívám od 6 asi? Dalo by se říct, že zpívam odjakživa, ale nějak víc se zpěvu věnuju asi tak od 14 let.

3. Co nejraději zpíváš?
Pomalejší písničky, líp se mi hrají ma kytaru, na kterou nejsem nějak extra dobrej, spíš hodně průměrnej :D pak rock a pop rock.

4. Chceš se zpěvem živit i do budoucna? 
Určitě bych se hudbou, pokud to bude možné, chtěl živit.

5. Co se ti líbí na MBM?
Asi otevřenej přístup kluků, můžeš navrhnout cokoli a oni to vždycky zváží a snaží se neustále o lepší podmínky pro nás.. To se mi líbí. 

6. Co jiného kromě zpívání tě ještě baví?
Mimo školu a hudbu si ještě hodně rád čtu, chodím rád do kina snad na všechny možný filmy a strašně rád spím, asi momentálně moje nejoblíbenější činnost, hrozně dlouho jsem nebyl schopnej ocenit spánek, ale od střední to vidím jinak :DD a taky rád hraju tenis, když je s kým

With love,
Lia

1 komentář:

  1. V MBM už není Magda Smolková? Na youtube má pár coverů a zpívá skvěle-tak jestli bude ještě neco tvořit.

    OdpovědětVymazat