čtvrtek 19. dubna 2018

How to basic.


Ví vůbec někdo jak správně v dnešní době randit? Včera večer po divadle jsme se s kamarádkou procházely Prahou a mluvily o randění v dnešní době. Co nás, jako holky, dokáže nejvíc naštvat a okamžitě to chatovací okno zavíráme a naopak nechápeme, jak to může u jiných holek projít. Tak jsem si dneska ráno sedla a sepsala si seznam věcí, které mně osobně hrozně vadí a kazí dojem na někoho nového a naopak, čemu by se měly vyvarovat holky. 
BOYS
1. 
Dlouho jsem přemýšlela, co dát jako první bod. Bod, přes který se mi vážně hodně těžko přechází a spíš už se tím dotyčným vůbec nebudu chtít scházet. Nazvala jsem ho "Nebuď úchyl". Myslim, že většina holek už na někoho takového narazila. Píšete si s fajn klukem, všechno je super a potom z něj najednou vypadne něco tak úchylnýho (podotýkám, že jste se s nim třeba ani ještě neviděli face to face), že si jenom říkáte "a jako co su?" (můj moravský slang:))). Pokud nejste holka, který jde vážně jen zoufale získat nějakýho kluka nebo s nim jen skončit v posteli, tak vážně ji nezískáte tím, že jí začnete dělat návrhy, jak u vás hned může spát nebo jí psát jak byste si sáhli na její zadek a další příklady radši uvádět nebudu.:))))))

2.
La grammaire. S lidmi z mého okolí jsem se shodla na jedné věci - je neskutečně asexulání, když osoba, se kterou si píšete neumí základní pravidla pravopisu. Vyjmenovaný slova a shodu podmětu s přísudkem beru už jako samozřejmost. Ale prosím, například mě a mně je taky důležitý a každý by to měl znát. Tip a typ je už možná moje úchylka. Dále mě napadá ještě plést si mi a my (ano, i to jsem zažila). Těch chyb, který jsem ani nevěděla, že někdo může vymyslet, jsem viděla už vážně hodně a vždycky si jenom říkám "to je vážně tak těžký naučit se správně psát?". Jo a o failech v angličtině už nemluvim vůbec. Moje pravidlo "pokud nevíš, jak to napsat anglicky, tak to radši nepiš vůbec" a řídím se jím sama. 

3. Do třetího bodu jsem se rozhodla shrnout tak nějak všeobecná pravidla jako: 
Nejdřív se tu holku vážně snaž poznat.
Nehraj si na něco, co nejsi. Stejně na to dřív nebo později přijde.
Nebuď hned příliš upjatej a nech ji třeba chvíli čekat. (něco, co holky nejvíc nenáviděj a zároveň potřebují. zvláštní.)



GIRLS
1.
Holky a nudes. Ruku na srdce, je tu nějaká holka, která poslala svoje nudes klukovi, se kterým se sotva znala? Já ne. Nikdy jsem to nechápala a asi ani nikdy chápat nebudu. Co tím ty holky můžou získat? Včera jsme to řešily i z klučičího pohledu jednoho kamaráda. Ten narovinu řekl, že holka, která mu pošle nějaký takový fotky, tak pro něj hned ztrácí hodnotu. Takže jsou vlastně dva scénáře, které se mohou odehrát. 1. Kluk chce holku na vztah, ona by asi taky chtěla, pošle mu nudes, on o ni přestane mít zájem a konec, 2. Kluk chce holku jen do postele, holka, která chce vztah si řekne "je tak potom budu mít toho kluka", pošle mu nudes, možná se spolu vyspí, ale zde příběh také končí. Pokud někdo máte jiný případ, tak mi ho prosím napište! Vážně bych byla ráda, kdybych viděla, že to nějaké holce i tak vyšlo.

2. 
Umět rozeznat o koho tak může jít. Tenhle bod je nejvíc specifický pro instagramový seznamování. Na co si tam dát pozor? Představím vám prototyp typického "instabooy", kterému je lepší se vyhnout. Najedete na profil kluka, v jeho feedu jsou fotky jen jeho těla z posilovny s popisky stylu "jedu těžký váhy". Scrollujete na jeho popisek, ve kterém vidíte hesla jako "Czech boyy" "friends&party" "fun" a hned pod tím vším odkaz na jeho snapchat. Samozřejmě, že zdání klame, ale v moment, kdy si s ním začnete psát, většinou splňuje přesně ty první dva body v sekci Boys.

3. 
Keep calm. Vážně to nehroťte. Neočekávejte od toho hned, že si toho kluka vezmete, budete mít děti a domeček s bazénem a fenou, která vám porodí 5 štěňat a založíte si psí farmu. (:D) Pravda je taková, že většinou poznáte moc kluků a půjdete na moc dates než to bude ten, koho si vezmete a se kterým budete mít tu psí farmu. 

4. 
Be a man. Zastávám názor, že kluk má psát první. To ano. Je to tak nastavený a vždycky bylo a myslim, že nikdy jsem se s žádným nedala dohromady po tom, co bych mu já napsala první. ALE! To neznamená, že má psát vždycky on! A to je se vším. Občas musíte jako holka taky projevit zájem a nějakou snahu a nečekat, že to ten kluk udělá všechno sám. Je dobrý, když on dá první signál, ale pak už jste v tom oba a "on je kluk, on mi musí napsat" už nefunguje. 



Tohle jsou mé poznámky z randění v 21. století. Spíš to berte jako takový lehce nadsazený pohled na toto téma a možná i nějaké poučení pro obě strany, aby se nám všem tu lépe žilo :D 
Budu vážně moc ráda, když mi napíšete nějaké vaše zkušenosti a třeba mi úplně vyvrátíte moje dosavadní poznatky a zkušenosti.  

Mějte se krásně!

With love,
Lia

1 komentář: