čtvrtek 21. června 2018

Being in love.

0:20, Praha, ulice Ječná, před klubem Rodeo. Kamarádka Nathali slaví narozeniny, a tak ve skupince pěti holek chceme jít do klubu. No.. Chceme.. Spíš holky jsou do toho vyloženě zapálené, kdežto mně je zima, jsem unavená a jediný na co myslím je, že bych mnohem radši byla v horký vaně nebo zachumlaná v posteli a koukala na nějaký seriál (zrovna teď hrozně prožívám Zlatou mládež 2, kdyby někdo chtěl tip:D). A tak začnu přemýšlet, proč do toho klubu vůbec chodit a v ten moment jsem už myšlenkama úplně někde jinde a je mi jasný, že dovnitř nepůjdu, sednu na poslední tramvaj, která mě odveze na byt a budu jen já se svými myšlenkami.

Jak jsem tak stála venku před klubem, začala jsem pozorvat všechny ty lidi. Všichni mi najednou přišli neskutečně falešní a umělí. Holky v uplých minisukních, s velkými výstřihy a přehnaným make-upem. Kluci pohybující se v typických skupinkách s ležérními výrazy a outfity alá "čím víc jsou vidět ty značky, tím líp". Sem tam proběhne nějaká uslzená holka, volá asi své kamarádce, která nedorazila a detailně jí popisuje, jakej je ten kluk hajzl, že posledně se k ní choval úplně jinak a že doufala, že by z toho jako mohlo něco být. Ale ono nikdy nebude.


Proč se vůbec chodí do klubů? Občas mi to celý přijde jako nějaká aukce, výměna nebo obchod obecně. Kupujou se drinky, aby se směnily za něco, co se aspoň trochu podobá lásce, která většině lidí v tom klubu chybí. Za jeden večer se pobavíte se strašně moc lidma, kluci nahodí své "originální" balící hlášky, holky vytasí své zbraně. Rozdáte své číslo, instagram, facebook náhodným lidem, zatančíte si, možná proběhnou nějaký kisses a když to chcete dotáhnout až do konce, odjedete s tím člověkem i domů. Co se ale stane, když vystřízlivíte? Když alkohol postupně vymizí z vašeho těla? Se střízlivostí přichází odcizení a zjištění, že si s tou osobou nemáte co říct a máálokdy se tak z nějakého klubového románku vyvine něco víc. Takže pokud vám zrovna tenhle způsob života vyhovuje, tak super, ale upřímně si nemyslím, že ti lidi jsou doopravdy šťastní. Nebo takhle, been there, done that a vím, že mě to nikdy nenaplnilo tak, jako být s člověkem, kterého mám opravdu ráda, ať už děláme cokoliv.

A proč jsem článek pojmenovala "Being in love"? Celá tahle akce mě přiměla zamyslet se, jaký to je vůbec pocit, když někoho máte rádi. Ne povrchově, ne instantně, ne díky alkoholu, ale doopravdicky, nejvíc na světě, ohromně, přehnaně rádi!

  • Je to ten pocit, kdy štěstí toho druhého je pro vás důležitější než vaše. Kdy jste ochotní udělat něco, co vám zkomplikuje život nebo vás jinak zasáhne, jen aby ten druhý byl šťastný.
  • Ten pocit, kdy když jste s tím člověkem, tak máte pocit, že je všechno v pořádku, že jste přesně tam, kde máte být, že jste doma.
  • Když jste s tou osobou, tak nejsou žádný trapný ticha. A nemyslím to tak, že pořád o něčem mluvíte. Právě naopak. Můžete být klidně hodinu zticha a není to divný. Prostě jen jste.
  • Jejich radost je vaše radost. Když se jim něco povede, je to jako by se to povedlo vám samotným.
  • Zapomínáte na čas. Když jste s někým, s kým vám tak dobře není, koukáte na hodinky a říkáte si, za jak dlouho budete muset jít. S osobou, kterou máte rádi a je vám s ní dobře, čas vůbec neřešíte.
  • Když si jdete něco koupit, přemýšlíte, jestli se to té osobě bude taky líbit.
  • Když se vám v životě něco stane, dobrýho nebo špatnýho, je to první osoba, které to chcete říct
  • Čím víc tu osobu znáte a čím víc ji máte rádi, tím hezčí vám přijde
  • Když se nepohodnete, něčím naštvete, tak to nevydrží moc dlouho, protože bez sebe tak dlouho nedokážete být
  • Chcete slyšet jejich názor, ať už se jedná o nový účes, oblečení nebo důležitější životní rozhodnutí
  • Představa, že byste měli být někdy bez té osoby je prakticky nepředstavitelná a nemožná
  • Rána, kdy se probudíte vedle té osoby bývají tak nějak.. lepší
  • Cítíte se sami sebou. Cokoliv, co řeknete, jste stoprocentně vy a nemusíte si hrát na někoho jiného
  • Jeli byste klidně několik hodin, jen abyste tu osobu mohli vidět na pát minut
  • Udělali byste pro ní cokoliv
  • Dny, kdy se s ní nebavíte prostě nejsou dobrý
  • ...
With love,
Lia

Žádné komentáře:

Okomentovat