neděle 9. dubna 2017

7.4.-9.4.


Ahooj, máme tu další konec týdne a můj víkend byl opravdu nabitý, že jsem se vlastně až teď zastavila a mám čas i napsat o tom všem, co jsem podnikla. V pátek jsme slavili Martinovy narozeniny, které jsem celé organizovala já, takže jsem byla nervózní, aby to všechno vyšlo tak, jak jsem si naplánovala. V sobotu jsme výletovali na vyhlídku Máj, kam jsem dořídila sama autem, což byl můj největší úspěch a dneska jsem jela do Prahy, abych se po dlouhé době viděla s Ditulínou a skončila jsem u Martina, kde u jednoho stolu píšu já článek a dělám si věci do školy a Martin s Eliškou stříhají Minutu módy a vypadá to tady jak u nějakých ajťáků.



PÁTEK


V pátek jsem hned po škole jela domů, abych ještě rychle upekla koláč z manga, aby měl Martin na čem sfouknout narozeninovou svíčku. Naložila jsem do auta všechny dary a poprvé v životě jsem vyrazila sama autem do Prahy (neskutečný, že nikdo neumřel, ani jsem nevzala s sebou nějaký svodidla nebo semafory). První místo, kam jsem Martina vzala, byla mexická restaurace Agave, kde jsem mu dala první dárek a to gramofonovou desku popsanou 25 věcma, který na něm mám ráda. Po večeři jsem ho táhla až nahoru na Václavák do Výtopny, kde na něj jako překvapení čekali jeho nejbližší kamarádi (vážně to vůbec nečekal, což bylo fakt skvělý), tam jsem mu dala další dárek a to tričko s Thirty Seconds to Mars, což je jeho oblíbená kapela (zabalila jsem to do krabice od Louise Vuittona, tak si nejdřív myslel, že jsem se fakt zbláznila:D). Třetí a poslední dárek na něj čekal doma, kde když přišel uviděl velkou krabici s mašlí. Uvnitř krabice byl gramofon, o kterém, že si ho přeje, mi říkal snad když jsme byli poprvé venku, takže bylo vidět, že má opravdu radost. 
Jsem neskutečně ráda, že všechno vyšlo podle plánu a Martinovi to udělalo takovou radost. 


SOBOTA


V sobotu ráno jsme společně jeli zpátky ke mně domů a pak na už na vyhlídku Máj, která je kousek od místa, kde bydlím a ten výhled tam je vážně úžasnej!



-<3333






NEDĚLE 

Neděle pro mě začala fakt hrozně, nic jsem nestíhala (jediný co se mi povedlo bylo, že jsem upekla svou historicky první bábovku :D), spálila jsem si obličej kulmou (radši nekomentuju), šaty, které jsem si chtěla vzít, jsem si pokapala make-upem a když už jsem fakt musela jet, tak jsem rozbila skleničku.. :----) Supr. Ale nakonec se i tenhle blbý den vyjasnil na kafi v Bakeshopu s mojí drahou Ditou.




- ''nenápadné'' maskování mé debility:)))

Doufám, že vás příští týden něčekají žádné nepříjemnosti a zítra vykročíte tou správnou nohou.
Mějte se krásně!

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat