pátek 14. dubna 2017

The power of YOU.


Ahooj! Dneska jsem chytla strašně moc uvažovací náladu a uvědomila jsem si, jaký mám už několik let problém s tím být delší dobu sama. Nemyslím jako nebýt ve vztahu, ale prostě s nikým nebýt v kontaktu, být mimo společnost a hlavně cítit se sama. Dost často mi přijde, že jsem úplně sama, ikdyž mám skvělýho přítele, kamarády i rodinu. Jsem zkrátka závislá na lidech a říkám si ''není to zbytečný?''



Jednou, když jsem byla celkem psychicky na dně, právě protože jsem se cítila permanentně sama mi Gabča řekla strašně důležitou větu ''v životě jsme vždycky sami. na svět jsme přišli sami a taky sami odejdeme.'' A něco na tom je. Jediný, komu můžete na 100% vždycky věřit jste vy sami. Jsme samostatná jednotka a všichni lidé ve vašem životě jsou jen takovým doplňkem.

Je proto důležitý si v sobě postavit silný základ a být schopný být sám a nebrat to tak, že to je něco špatnýho nebo důvod k tomu mít blbou náladu. Nikdy nevíte, kdy ta osoba, kterou máte vedle sebe se jednou probudí a řekne si, že ve vaší přítomnosti být nechce.

Mně se to za život stalo už mockrát. Ať už se jednalo o rozchod, o kluka, se kterým to vypadlo, že bysme mohli být spolu a on najednou hodil zpátečku nebo o kamarády, ze kterých se ze dne na den stali cizinci. To jsem si pak vždycky říkala ''co jsem asi udělala špatně?'' A řeknu vám jedno, žádnou chybu jsem neudělala, jen si prostě ten dotyčný člověk řekl, že už mě ve svém životě nepotřebuje. Trápila jsem se tím, nemohla se s tím smířit a dost často jsem se i ponižovala a doprošovala ikdyž to bylo úplně, ale úplně zbytečný. Nikdy nezměníte něčí postoj k vám, nikdy nikoho nepřimějete k tomu, aby vás měl rád, když už se rozhodl, že to prostě necítí. Takže mějte svojí hrdost a když vám někdo řekne, že konec, tak to přijměte jako fakt a nesnažte se jeho rozhodnutí nějak ovlivnit, protože to ovlivnit nemůžete.

Asi nejdůležitější ze všeho je nebýt na nikom příliš závislý. Zvlášť ve vztahu. Vždycky mějte postavenou kolem sebe určitou zeď, za kterou nenecháte nikoho zajít. Milovat někoho je sice krásný, ale může to být taky pěkně destruktivní, proto milujte, ale na prvním místě mějte sebe a buďte si jistí, že dokážete žít i bez té osoby. Buďte svou vlastní oporou, vždycky mějte záložní plán, kdyby vám ten původní někdo zrušil a hlavně buďte připravení a smíření s tím, že nastane situce, kdy sami budete.

Já sama se to teprve učím a musím na tom hodně zapracovat, tak mi držte palce, abych se do stavu, kdy opravdu budu se samotou smířená, jednou dostala.

Přeji vám krásný velikonoční víkend!

Vaše Lia.

2 komentáře: