sobota 22. dubna 2017

Top 10 places I've visited so far.


Cestování je něco, co mě vždycky naplňovalo. Poznávat novou zemi, kulturu, lidi.. Vůbec si to neuvědomuju, ale za svůj život jsem navštívila už celkem dost zemí a měst. Pořád se mi to zdá málo a představovala bych si cestovat pořád víc a víc. Vybrala jsem 10 nejkrásnějších a pro mě z nějakého důvodu nejzajímavějších měst/míst, které jsem už stihla vidět. A jak jsem tenhle seznam vybírala, dala jsem si rovnou takový cíl, že do pětadvaceti chci navštívit alespoň dalších 10 států.

 1. Paříž, Francie



Paříž jsem navštívila celkem 3x. Strašně se mi líbí, jak je to rozvržená, prostorná a mohla bych jí navštěvovat každý rok a za jakéhokoliv ročního období.




2. Bristol, Anglie


Záměrně jsem vybrala jiné město v Anglii než Londýn, protože Londýn zná každý. Bristol je menší přístavní město na řece Avon. Jak není známý, tak tam nejsou davy turistů, ale přitom mi přijde úplně nádherný a stojí za to ho vidět. Je také známý svým street artem, hlavně umělcem Banksym.




3. Rotterdam/Amsterdam, Nizozemsko


Rotterdam a Amsterdam dávám do jednoho bodu, protože by mi přišla škoda sem nedát obě tyhle města. Jsou to nejideálnější města na to jet tam s kamarádama na takovou tu klidnou, pohodovou dovolenou. A spíš bych tam jezdila na jaře nebo v létě, abyste si mohli půjčit kola.. My tam byli v lednu a to byla asž moc zima.





4. New York


O NY mám celý jeden článek. Byl to vždycky můj sen tohle město navštívit. Když jsem vylezla poprvé na páté avenue, tak jsem se rozbrečela štěstím. Neříkám, že je to nejkrásnější město, které znám, ale spíše takový splněný sen.




5. Maledivy


Jediná exotika, kterou jsem kdy navštívila a navíc mi bylo asi 9, takže si z toho zas tak moc nepamatuju. Jediný co, že ikdyž jste už ve velké hlobce v moři, tak stále vidíte na dno a všude tam pobíhají různé ještěrky. Nemůžeme tam třeba jet teď hned znovu, prosím?




6. Řím, Itálie


V Římě jsem byla celkem 2x. Poprvé se mi nelíbil, podruhé jsem si ho zamilovala. Je neskutečný si představit, že chodíte po místech, kde kdysi chodíval Caesar a jiní císaři. Plus italská kuchyně je something to live for!!




7. Petra, Jordánsko


Skalní město v Jordánsku jsme navštívili když jsme byli na dovolené v Egyptě. Je tam neskutečný vedro, ale uvidíte nádherný obydlí vysekaný ve skalách.

8. Barcelona, Španělsko


Z Barcelony mám bohužel jenom jednu použitelnou fotku, protože jsem tam byla asi ve třinácti se školou a skoro vůbec jsem nefotila. Barcelona je úplně nádherná pro svoje barvy.

9. Fuerteventura, Kanárské ostrovy


Na Fuerteventuře jsem byla tenhle srpen s rodičema a Bárou a byla to jedna z nejlepších dovolených v mém životě. Kanáry jsou vážně krásný místo, sice tam je extrémně větrno, ale když si pronajmete auto a jezdíte na vrcholky různých kopců, tak tam jsou krásný výhledy. 




10. Kréta, Řecko 


Kréta je řecký ostrov, kde je spousta vykopávek, takže se tam jezdí spíše za památkama, což mě, jako osmiletou jako vážně nebavilo, což je myslim nejlépe vidět na fotkách, které když jsem viděla, tak jsem si řekla, že o ty vás rozhodně nemůžu připravit.









(ne, nebyla jsem na drogách:D)

A jaká nejzajímavější místa jste navštívili vy?:)

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat