sobota 8. dubna 2017

Furry.


Tento týden se nám lehce ochladilo a ikdyž už mi zima vadila, tak jsem za to byla vlastně ráda, protože jsem mohla ještě vytáhnout můj oblíbený tmavě modrý kožich, ve kterém si přijdu jak polární medvěd. (nebo jak to nazval Martin - že vypadám jak jeho zlatokopka..:))))) 

Krásnou sobotu vám přeji, mám rozepsané asi 3 články a nevím, který přidávat dřív, tak začnu s úterním outfitem.. Dále se s vámi chci podělit o to, jak jsem s Martinem oslavila jeho narozeniny i to, jak jsme dneska výletovali a jeden článek se také týká přehlídky E.daniely, na které jsem byla ve středu. Mám teď takovou klidnou, lehce smutnou náladu, kdy se mi nejlépe píše a vymýšlí nejlepší témata.

Jinak můj outfit by mohl nést jméno ''nákupy ve slevách s Liou'', protože nejvýraznější kousky celého outfitu - kožich a košile jsem koupila ve slevách. Kožich ze Zary asi 2 dny po Vánocích (povánoční slevy v Zaře jsou something to live for) a košili teďkon v H&M v nějakých těch ''jarních'' slevách :D.
Obecně zastávám názor, že není umění nakupovat a umět se dobře oblékat když za to necháte hromady peněz a kupujete co nejdráž, ale spíš když umíte nakupovat v sekáčích a právě slevách a musíte mít ten cit to dobře zkombinovat atd.

Přeju vám krásný víkend!))









WEARING:

Košile - H&M
Mikina - Bershka
Kalhoty - H&M
Kožíšek - Zara
Batoh - Zara
Boty - Vagabond
Hodinky - Daniel Wellington
Čepice - ???
Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat