úterý 11. dubna 2017

Flower obsession.


Ahooj! V neděli a pondělí to už vypadalo, že přišlo jaro a jen tak neodejde, ale najednou tu je úterý, je mi zima i ve svetru a křiváku a jen čekám, kdy ještě zmoknu.. S hezkým počasím tak nějak odešla i moje dobrá nálada a myslím si, že tento týden nebude tak super, jako mi přišel ten minulý, ale třeba se to ještě zlepší. :)


Když jsem v neděli jela do Prahy, tak jsem absolutně nic nestíhala, pokazilo se mi snad všechno, co se dalo a z nějakých 3 hodin, co jsem měla na stihnutí autobusu se mi kvůli katastrofám jako make-upu na šatech, které jsem si chtěla vzít, čištění (původně) bílých bot, spálení si tváře kulmou (lol, fakt neznám větší tele než jsem já) a pak ještě rozflákání skleničky, kterou jsem si (já kráva) položila hned na umyvadlo, stalo tak -5 hodin a já byla ráda, že jsem vůbec někam dojela.

Každopádně když už jsem teda já i s mým obličejem, který vypadal jak kdybych si blbě nanesla tvářenku nebo rtěnku, byla v centru, tak jsem se nejdřív sešla s Ditou a pak jela s Martinem a Eliškou na Anděl, kde museli dotočit ještě nějaké záběry a při té příležitosti nám rovnou vyfotil outfity na blogy a oficiálně jsme ho pasovali na nejlepšího fotografa pro blogerky. (Takže, jestli čtete i Elišky blog - Timetofit.com, tak víte, proč naše fotky jsou nápadně na stejných místech a focené stejným stylem:D)











- mé ''nenápadné'' maskování tváře :D



Mějte se krásně!

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat