neděle 2. dubna 2017

Brno&Wattboards.


Krásnou neděli vám přeji! Celý víkend jsem byla pryč z domova i Prahy, protože jsem si udělala výlet do Brna a bylo to tak super, že klasická nedělní depka je snad ještě horší.. Naštěstí na zítřek toho nemám do školy tak moc, tak to dneska vidím tak, že dopíšu článek, pustím si film a půjdu to zaspat.

Nejvíc spontánní akce jsou vždycky ty nejlepší akce a opět se mi to potvrdilo. Někdy v týdnu se mě Martin zeptal, jestli bych s ním a jeho kamarádem Patrikem nejela o víkendu do Brna za jejich kamarádem a to, že opravdu jeden jsem na sto procent věděla až v pátek odpoledne. Takže jsme v sobotu ráno vyrazili směr Brno, přijeli jsme k jejich kamarádovi a jeho přítelkyni domů, nechali si tam věci a protože jeden z důvodů našeho výletu byl, že se půjdeme projet (a mě naučit) na Wattboardech, tak jsme hned vyjeli k takové přehradě, kde jsme si dali oběd a šlo se jezdit.


Wattboardy jsou vlastně longboardy, které pohání elektřina a vy je ovládáte přes ovladač. Což mi přijde jako geniální řešení třeba do města jako dopravní prostředek nebo na to se jet jen tak projet s kamarádama. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nějak aktivně nejezdila ani na skateboardu ani na longboardu, tak jsem se toho nejdřív bála, ale potom se mi to celkem zalíbilo a doufám, že mě Martin co nejdřív výtáhne i v Praze a pak už budu úplný master.
Nejsvělejší na tom je, že je vymyslel a založil právě ten kamarád, u kterého jsme byli. Hrozně ráda podporuju mladý lidi, kteří se nebojí přijít s něčím novým a inovativním, což Wattboardy určitě jsou.
Kdyby vás to zajímalo víc, tak se podívejte na jejich FB stránky nebo instagram (https://www.facebook.com/WattBoards/ , https://www.instagram.com/wattboardscom/)



Když jsme se dostatečně vyjezdili, tak jsme se vrátili do Brna a šli se podívat po centru. Brno je krásný město s ještě lepšíma lidma a skvělou atmosférou.
Večer jsme udělali menší Tour de bar a mimo jiné jsme byli i v baru 4pokoje, který mě osobně nadchl nejvíce. Funguje non-stop, ale od klasického ''nonstopáče'' má hodně daleko. Ráno a přes den funguje jako skvělá kavárna/restaurace a až večer se promění na opravdový bar. Interiér, obsluha i drinky byly  neskutečný a rozhodně se sem mám v plánu vrátit.


Nejkrásnější neony<3.


Já si tenhle víkend moc užila, zase jsem mohla trochu vypnout od týdenního stresu a byla jsem v jiném prostředí se skvělýma lidma (mít kluka, který má skvělý kamarády je prostě základ).
A jak jste si užili víkend vy?



Přeji vám co nejklidnější týden to jen půjde!

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat