pondělí 27. března 2017

Spring is in the air.


Máme za sebou další a poslední víkend března a už se konečně začíná projevovat blížící se jaro a to byl taky důvod proč jsem v neděli ráno vstala a místo plánovaného učení napsala Martinovi, že se takhle stejně nic nenaučím a že se chci jít někam procházet a on přihodil, že by mi mohl rovnou vyfotit outfit na blog (no nemilujte ho<3). Tak jsem dopoledne jenom trochu poklidila, přepsala si pár stránek o hormonech na biologii a pak jela do Prahy. 

Já měla v plánu jít na Vítkov, protože jsem tam nikdy nebyla a už dlouho se tam chci podívat, ale Martin si stál za tím, že chce jít do parku Sacre-Coeur na Andělu, což mi nejdřív přišlo úplně zbytečný, protože tam skoro nic není, ale když se z toho vyklubala procházka až nahoru na Petřín a Pražský hrad, tak jsem musela uznat, že to byla lepší volba než můj Vítkov.
Jinak v pátek jsem hned po škole jela do Prahy za Gabčou, se kterou jsme se strašně dlouho neviděly a tak jsme zašly na véču a vínko a nakonec jsem u ní i přespala, pustily jsme si Přátele, ráno zajely na snídani a já pokračovala na Mělník za tátou.. 
Ikdyž tenhle víkend neměl být nijak zajímavý, tak nakonec jsem si ho moc užila a začala mít zas trochu lepší myšlenky, než jsem měla přes týden. 

Tento týden bude možná trochu hektičtější než ten minulý. Zítra mě čeká ples Dity (moje nejlepší kamarádky letos maturujou.. Nechápu, že to tak rychle uteklo všechno..), ve středu využiju toho, že nebudu muset do školy a pojedu do fitka, kde budu mít po dlouhý době hodinu s osobním trenérem, protože jsem cvičení teď hodně zanedbávala, jak jsem byla nemocná a moje postava to celkem odnesla.. Takže se teď snažím trochu rozumněji jíst, chci začít běhat a aspoň 2x týdně chodit do fitka, tak mi držte palce! Dále budu psát asi 5 velkých testů, takže učení mi vyplní jakýkoliv volný čas. 

Teď ale zpátky k outfitu. Tak světlé barvy jako je bílá a růžová moc často nenosím, jsem spíše na tmavší odstíny, ale musím říct, že kombinaci světle růžové a šedivé jsem si poslední dobou opravdu zamilovala a možná na jaro trochu změním své návyky a tmavé barvě budu občas nevěrná. Bílý džíny se mi líbily vždycky, jen jsou extrémně nepraktické a pořád musíte být ve střehu co všechno by je mohlo ušpinit. Mám ráda minimalismus, takže jediným doplňkem mi byla černá kožená kabelka, jednoduché hodinky a drobné perličky na límečku košile.










WEARING:

Kabát: Zara
Košile: Reserved
Svetr: Brandy Melville
Džíny: Topshop
Boty: Puma
Kabelka: Calvin Klein
Hodinky: Daniel Wellington


Vaše Lia.

2 komentáře: