úterý 14. března 2017

Top 10 spots in Prague.


Miluju kavárny. Dalo by se říct, že jsem takový kavárenský povaleč. Ráda objevuji i nová místa a už jsem jich navštívila celkem dost, tak mě napadlo, že bych o tom mohla napsat článek, protože sama si takovýhle články ráda čtu a pak na ta místa chodím.
Jinak menší update: Dneska jsem dostala antibiotika, takže celý týden budu jenom ležet a umírat, tím pádem bych mohla mít víc času na napsání nějakých článků, tak snad budu mít i nápady.

1. Styl&Interier



Vodičkova 708/35, zastávka tramvaje: Václavské náměstí

Asi moje úplně nejoblíbenější kavárna, přímo v centru Prahy. Má dokonalou zahrádku s altánkem a nejsou tam vůbec slyšet tramvaje nebo jiný hluk z ulice. Taková oáza v centru. Nejčasteji si tam dávám Iced chai latte a k tomu nějaký z jejich domácích cheesecakeů. <3

2. Café Louvre


Národní 22, zastávka tramvaje: Národní třída

Ať už je ráno, poledne nebo večer, tak v Louveru je vždycky co si dát. Jako jejich snídaně? Lívance/vdolky v omáčce z horkých malin a se zakysanou smetanou jsou něco neskutečnýho. Přes poledne tam mají smeciální polední menu, kde si můžete dát teplý, dobrý oběd za přimeřenou cenu a večer sem zajít na víno s kámoškou je taky skvělost. 

3. Mistral Café


Valentinská 11/56, zastávka metra: Staroměstská

Tahle kavárna/restaurace má nádherný interiér a ještě lepší jídlo a dezerty. Je sice trochu dražší, ale určitě to za to stojí. Miluju jejich špagety Carbonara nebo dýňovou polívku.

4. Cafe-Cafe


Rytířská 10, zastávka metra: Můstek

Nejlepší kafe mají rozhodně v Cafe-Cafe. Stejně tak jejich domácí limonády. 

5. Cafe Letka


Letohradská 557/44, zastávka tramvaje: Letenské náměstí

Asi nejhezčí interiér má právě Cafe Letka. Stejně skvělý tam mají domácí brownies a chai latte (jj, je to moje nejoblíbenější kafe, na jakýkoliv způsob :D). A ještě lepší je, když máte čas si pak udělat procházku Letnou, která je hned za rohem.

6. La Bohème Café


Sázavská 32, zastávka tramvaje: Vinohradská tržnice

Jestli nějaká kavárna konkuruje cheesecakeama Stylu&Interiéru, tak jednoznačně La Bohème Café. Tenhle cheesecake alá Snickers byl nebe na zemi a k tomu speciální Matcha latte má zajímavou chuť a stojí za ochutnání.

7. Monolok Cafe


Moravská 1540/18, zastávka tramvaje: Šumavská/Jana Masaryka

V Monoloku to je skvělý na snídaně, zejména jejich freshe a smoothies jsou parádní.

8. Coffee Lovers


Kaprova 9, zastávka metra: Staroměstská

V Coffee Lovers mají dokonalý brownies s višněma (jj, brownies je taky moje guilty pleasure) a nebo taky croissant s Nuttelou a nebo jablečný koláč.. Oni tam mají vlastně všechno tak nějak dobrý. :D

9. The Pub


Veleslavínova 3, zastávka tramvaje: Staroměstská

Paradoxem je, že sem dávám jednu hospodu, ikdyž pivo téměř nepiju, ale miluju chození do Pubu na jejich malinovku s kousky malin nebo třeba mají skvělý nachos. 

10. Atrium 


Jakubská 947/12, zastávka metra: Náměstí republiky

Kavárna s příjemnou atmosférou i obsluhou. Mají (překvapivě) skvělý chai latte, vlastně jakýkoliv kafe tam je skvělý a minimalistický interiér.


Tak to je mých top 10 míst v Praze na poflakování. Kdybyste někdo měl nějakou takovou vaší kavárnu, tak mi jí určitě napište do komentářů, ať můžu objevovat dál. 


Vaše Lia.

4 komentáře:

  1. Ahoj Lio, díky za super článek! Teď si nejspíš do svého must visit café listu budu muset připsat pár tvých oblíbených kaváren. A styl&interier dát nahoru, abych jej o koukla už při příští návštěvě Prahy.
    Já mám v telefonu vypsaných pražských kaváren poměrně hodně, ale ještě jsem neměla tu možnost je všechny navštívit. (Mám to do Prahy přes celou republiku.) Nicméně,
    EMA espresso bar mě ani při jedné návštěvě nezklamal, maji dobrou kávu a ještě lepší čokoládovo řepový dort. (Ne vždy ho tam ale mají.)
    Kavárna co hledá jméno sice na 100% nesplnila mé představy, ale kávu mají dobrou.
    Cafedu - hezký interiér, příjemná obsluha, dobrá káva (ale bylvá zde větsinou plno - info od kamaráda)
    V coffee room jsem měla jen kávu, ale spousta lidí říká, že dělají skvělé snídaně.
    Dále mám na svém wish visit listu např. Místo, I need coffee, Můj šálek kávy, Mezi srnky a spoustu dalších.
    Možná ty kavárny znáš, ale pokud ne, snad jsem tě aspoň trochu inspirovala a kavárny navštívíš a nezklamou tě.
    Měj se krásně a brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to je úplně krásně napsaný komentář, děkuju!) EMU, Kavárnu, co hledá jméno i Cafedu znám, ale nemám je tady protože mě zas tolik nenadchly, ale do Coffee room se chci už delší dobu podívat a i ty další bych mohla zkusit:)
      Ještě jednou moc děkuju :)

      Vymazat
  2. Milá Lio,
    dúfam že ti nebude vadiť písanie po slovensky. Najprv by som ti chcela povedať, že píšeš fakt krásne články. Veľmi ma bavia keďže som v niektorých veciach ako ty alebo by som chcela byť ako ty. Si taký môj malý a moc krásny vzor.
    Prahu milujem a objavovanie nových kaviarní je taká moja závislosť, takže určite musím navštíviť niektorú z tvojich obľúbených. Rada by som ti aj ja poradila, ale Prahu som ešte preskúmať nestihla.
    Prajem ti aby si sa čo najskôr uzdravila a teším sa na ďalší článok <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiiš. To je tak krásný! Děkuju moc za podporu, moc si toho vážím!
      A slovenština mi vůbec nevadí. Naopak, je to mnohem hezčí jazyk než čeština mi přijde :D

      Vymazat