neděle 5. března 2017

Italské prázdniny.

Ahoj! Zjistila jsem, že v neděli se mi články píšou nejlíp z celého týdne (znáte to, všechno je zajimavější než řešit, co všechno jste přes víkend měli udělat) a tak jsem se rozhodla napsat článek o úžasném 4-denním výletu do Itálie, konkrétně do Říma a Milána. 

Ve středu jsem vstávala asi ve 4 ráno, abychom stíhali vyzvednout Martina u něj lehce po páté a jet na letiště. Letěli jsme v 7 a v Římě jsme byli okolo 9, na letišti jsme si vzali taxi do centra k nádraží Termini a pak jsme šli asi 2 kilometry přímo ke Koloseu, kde byl i náš hotel.

Hotel byl tak skvělej, že to asi ani nejde popsat slovy. On to vlastně ani nebyl hotel, ale spíš pokoje s vlastní koupelnou v jednom bytě, se společnou kuchyní, kde jsme si mohli kdykoliv cokoliv dát a ikdyž jsem se nejdřív bála, že tam nebude moc soukromí, tak ani to se nestalo. Ovšem nejlepší částí byla terasa na střeše toho baráku, s výhledem na symbol Říma - Koloseum. Co vám budu povídat, těžká romantika. Trávili jsme tam oba dva večery, vždycky jsme si dali víno, nakoupili nějaký dobrý jídlo a mně bylo tak krásně jak už dlouho ne. Jo a abych nezapomněla, hotel se nacházel v místí gay street, takže jsme přímo pod barákem měli asi 5 gay barů a druhou noc jsme v jednom z nich skončili, seznámili se se skupinkou gayů, lehce se opili a já z toho mám zážitek na celý život :D

V pátek dopoledne jsme se přesunuli do Milána, kam jsem se hrozně moc těšila, protože jsem tam nikdy předtím nebyla, ale stala se taková nemilá věc a to, že nám absolutně nevyšlo počasí, pršelo, byla, zima, no prostě příšernej skok po slunečným Římě, takže když jsme se dostali do hotelu, tak jsme si řekli, že prostě půjdem na chvíli spát (rada pro vás - jestli chcete dobrou party, tak běžte do gay baru:D) a pak si zajdem na dobrou poslední večeři. Což jsme taky udělali, protože jsem ten večer měla nejlepší jídlo mého života - steak z tuňáka a k tomu dokonalej salát a sojová omáčka. No láska až do konce života si myslim.. Druhý den bylo počasí ještě horší, ale řekli jsme si, že prostě musíme aspoň něco vidět a tak jsme vyrazili.. Promočený boty, kalhoty, svetr, kabát, vlasy alá mokrá ovce, no hrůza, ale i tak musím říct, že Miláno je krásný město a ráda bych se tam ještě někdy podívala (za lepšího počasí prosim).

V Praze jsme přistáli něco okolo sedmé večer, ještě na chvilinku jeli k Martinovi, kde mě pak vyzvedl táta a s ním jsem jela na pozdní večeři, kde jsme si skvěle popovídali, já mu mohla říct čerstvé dojmy a večer jsem  usínala zpátky ve své posteli, spokojená, nad míru šťastná a bláznivě zamilovaná.





















































Zažila jsem své vysněné ''Prázdniny v Římě'' a to jen díky jedné užasné osobě.. Děkuju zlato!<3





Vaše Lia.

5 komentářů: