sobota 11. března 2017

Happiness overload.


Krásnou sobotu vám přeju! Dnešní článek bude po delší době hlavně o outfitu, který mi nafotila Veronika Kramlová, když jsme spolu byly fotit pro jednu kampaň (určitě se koukněte na její instagram, má krásný fotky!) a ten den mi přišlo, že se opravdu blíží jaro a všechno bude už jen dobrý. A taky mi to tak i přijde, že poslední tak 2 měsíce se mám vážně krásně, až mě to samotnou děsí, protože po takhle úžasným období přeci musí přijít zas špatný.. Nebo ne?

Vsuvka ze života:
týden 6.3.-12.3.

V pondělí jsem šla po týdnu prázdnin opět do školy a padla na mě neskutečná depka. To má asi každý, ještě když je někde v cizině a ještě k tomu s milovanou osobou, že ten návrat k povinnostem bolí. Jenže mě se ta blbá nálada držela asi až do středy a jediný, kdy mi bylo trochu líp bylo, když jsem s mamkou ve středu šla na vernisáž Pavla Roučky a pak za námi přijel Martin (hah, první seznámení) a jak mně, tak mamce přivezl nádherný tulipány ke Dni žen. Ještě jsme si na chvíli sedli na kafe a bylo to moc fajn, rodiče jsou z M. úplně nadšení, tak aspoň, že tak🙈. 
Ve čtvrtek jsem po strašně dlouhý době (lol, týdnu) viděla mojí drahou Ditu a zašly jsme si na kafe do Cafe Letka, což je nádherná kavárna kousek od Letenského náměstí. To bylo taky úplně skvělý a postupně i ta miniaturní depka zmizela.
A v pátek jsem jela do Prahy, protože jsem musela předat/poslat různý balíčky s oblečením, které prodávám na Vinted (za týden jsem prodala skoro všechno, tak musim nafotit další věci:D) a pak když Martin skončil v práci jsme jeli k němu, kde jsme se trochu doupravili a jeli za jeho kamarádama (tentokrát moje první seznamování s jeho blízkýma:D) do Meat&Greet na pořádný burgery a jako.. Umírala jsem, jak to bylo dobrý. A pak jsme skončili v jednom baru a myslim, že se večer povedl, údajně jeho přátelům přijdu sympatická a skvělá, tak nevím jestli tomu věřit :D Každopádně oni mně určitě ano a zase jsem si ještě víc uvědomila, jak velký štěstí mám, že jsem s někým jako je Martin<3. 
Dneska večer jdu na ples naší školy (to to zas dopadne :D) a zítra už se vážně musím učit!!













Wearing: 

Shirt: H&M
Sweater: H&M
Jeans: Topshop
Jacket: H&M
Shoes: Zara
Glasses: Ray-Ban
Watches: Daniel Wellington

Přeji vám krásný víkend!<3

Vaše Lia.

Žádné komentáře:

Okomentovat